Klantenservice

Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag hier niet bij? Vul dan het contactformulier hiernaast in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op. 

 

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

 

Kan ik mijn bestelling ook volgen?

Ja, het is mogelijk om je bestelling te volgen. Nadat je order is gepakt ontvang je namelijk een Track & Trace code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen. Deze krijg je niet als het pakket klein genoeg is om met de reguliere post verstuurd te worden. 

 

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?

Voor bestellingen in de webshop van d'Oude Seylmakerij geldt: op werkdagen voor 15.00 uur besteld, de volgende dag (uitgezonderd zondag) in huis. Als je er voor kiest de bestelling op te halen bij onze winkel in Grou, dan kun je die 's avonds voor 21.00 uur besteld de volgende dag ophalen. Heb je het artikel later besteld, neem dan even contact met ons op om zeker te weten dat het artikel voorradig is en aan onze kwaliteitseisen voldoet.

 

Is er sprake van een minimaal orderbedrag?

Nee.

 

Gelden de aanbiedingen op de webshop ook in de winkel? 

De aanbiedingen in de webshop en in de winkel kunnen verschillen van elkaar en daar kunnen geen rechten aan ontleend worden.  

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €3,95 indien je een bestelling thuis laat bezorgen. Wil je een bestelling in onze winkel ophalen, dan betaal je uiteraard geen verzendkosten.
 

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

 

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?

Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie ‘Thuisbezorgen’ meerdere afleveradressen aanmaken. De adressen die je aanmaakt blijven behouden, zodat je bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres je de bestelling wilt laten afleveren. Je kunt een bestelling overigens niet op een postbusadres laten leveren.

 

Ontvang ik een papieren factuur?

Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, je zult je factuur dus via e-mail ontvangen.

 

Is het veilig om te betalen op de webshop van d'Oude Seylmakerij?

Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop. 

 

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. Tijdens kantooruren kun je wel meteen contact opnemen via het telefoonnummer onder aan onze site. Als het pakketje nog niet verzonden is, kun je de bestelling nog annuleren. 

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?

In de meeste gevallen ontvang je binnen 14 dagen na retourneren je geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar je zult je geld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.

 

Kan ik een product kosteloos retour sturen?

Het retoursturen van een product is voor eigen rekening. Omruilen is wel kosteloos.

 

Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?

Je krijgt de verzendkosten alleen vergoed als je een omruiling doet.

 

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?

Wij streven er naar het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket te crediteren.

 

Kan ik een product of bestelling ook retourneren in de winkel?

Retourneren in de winkel is mogelijk, mits van te voren aangegeven en wij je daar een bevestiging van hebben gestuurd. Anders is het alleen mogelijk door het pakket te retourneren via een PostNL servicepunt, www.postnl.nl/locatiewijzer.

 

Is het mogelijk om mijn product via jullie te laten repareren?

Nee, dit is niet mogelijk.

Neem contact op
* Verplichte velden